Saturday, November 21, 2009

Cuti terlebih Awal


Sekolah lagi seminggu aku dah cuti dah, haha :)
Macam2 cerita aku dah terlepas kat sekolah.
Aku chill kat SP je, saja jalan2 cari pengalaman.






Pagi tu breakfast kat Old Town White Coffee, pas dah abis makan gi cc jap online Myspace & Facebook.


Pastu lepak Village Mall, boring arr x banyak yg best kat situ.


Then lunch kat Nasi kandar Nasmir, makan Maggi Goreng je.
Pastu check in hotel kat Swiss Inn.




Malam tu dinner kat Kedai Chicken Chop berdekatan dengan hotel, ramai orang kat situ malam tu.


Tgk FA Classic Match kat lobby, zaman2 Leeds famous dulu, haha :)

Judge Dredd

The Garden Terrace

Keesokannya plak awal2 aku dah bangun tgk Judge Dredd jap, pastu breakfast kat The Garden Terrace, retoran hotel tu.
Then aku pergi cc online jap.


Pastu lepak Village Mall lagi, kat Village Mall beli baju kat F.O.S.
Check out hotel, pastu pkul 2 gi cc balik, lunch kat Tesco SP , jalan2 kat pekan SP pastu balik.

No comments: