Friday, November 13, 2009

Cerita Selepas Exam


Jumaat 13 Nov 09 - 3 hari selepas exam tamat, sekolah pun dah x macam sekolah dah.
Lepas exam abis, setakat ni aku x masuk kelas lagi, sedult exam pun aku x amik lagi.
Hari ni AJKS dapat hamper sebagai penhargaan, Aidid dengan murah hatinya buka hamper dia & kongsi ramai2 bukan macam Syamim kedekut gila haha, tapi selamba kerek je dia buka hamper Azam utk smua, Azam x dtg arini.



Hari ni ada selection bola baling tapi xde sorang pun yg datang untuk tryout smua player sekolah je terus jadi training, haha :)
Main takraw jap pasti hantar satu lagi buku kat bilik SPBT, yg lain smua aku dah hantar dah.
Pastu Farez & yg lain plan nak letup sorang bdak ni, tapi dia xde, dah lari la kot.



Usha Aidid main chess ngan Arif jap pastu lepak Padang Ipoh, budak Form 5 tangkap gambar kenangan last day sebelum SPM.

Azam toke kedai


FILE0817



Lepas solat Jumaat gi Parade jap ngan Farid & Syahir, aku nak jumpa orang jap, tapi dah lambat 50 minit trus gi Cafe Azam kat DBI, tu Cafe mak dia makan pun murah tapi untuk member2 cam kitorang je la.







Syahir balik tumpang Farid, diorang dah bla aku lepak Padang Jalil jap tgk Petak, Syafiq @ Apek Madi, Jamil, Hafizul, Haikal, Kenny & player2 yang aku x kenal.
Diorang training untuk "Perak Malay".
Pastu balik cam hari Jumaat yg sebelum ni.


No comments: