Saturday, August 15, 2009

Rumah Bujang (14 August)

Malam ni rumah Zai kosong, so dia ajak aku nmember lain tido rumah dia.
Zai n Akram amik aku kat rumah pukul 11. Akram dh maju naik Nuovo, haha:)
Lepak rumah Syamim jap sebelum gi rumah Zai. Kunci moto Zai hilang time ni.
Terpaksa dia amik kunci spare kat rumah dia, kalau x tak boleh jalan la jawabnya.

on9 Myspace la plak mamat ni
Buat lagu (FL Studio)
PS
Makan masakan Akram


Kat sana macam2 diorang buat, on9, buat lagu guna FL, main PS, masak, tgk tv n macam2 lagi.
Rumah Zai xde makanan, so Akram masak je la apa yg ada, masak keropok.





Pukul 3 smua lapar lagi, masing2 bagi duit aku n Azeer gi mamak beli Mi Goreng pedas siak.
Lepas tu lepak2 kat luar rumah jap tangkap gambar la, buat kerja gila je kat tepi rumah, haha:)

Mamat 200 sebab, haha:)

Aku dapat tido kejap je. Azeer, Akram n Amran x tido sampai pagi.
Akram x tido dia on9 tggu org kesayangan dia on9, haha:)

Syamim n Akram nak bla dh (ada hal)

Syamim balik pkul 8 n lain2 lambat sikit tinggal aku je, then Syahir dtg lepak main ps kalah ngan aku, haha:)
Pastu gi rumah aku jap, mandi. Gi Parade jap jumpa member, sebab dh janji nak dtg skola tapi x datang, haha:)
Gi sana naik moto. Lepak kejap je kat parade pastu balik n on9 macam biasa.

2 comments:

hahanis said...

apesal kt dlm gamabr mmt 200 sbb 2 ade pge HAHANIS?
siot gle!!
haha

already gone said...

hey hey , nanti aku nak join :) tggu aku tukar jantina jd cm korang dulu yee :)