Wednesday, July 15, 2009

Tagging Up


Harini wajah dia kelihatan tension, tapi ianya xde kena mengena ngan cerita Tagging Up ni.
Sedang aku boring2 on9 Myspace, Azeer n Amey bgtau diorang nak datang.
Diorang nak buat graffiti kat bangunan yg dh x pakai di belakang rumah aku.
Macam2 diorang spray kat bangunan tu, ni antara pic2 yg telah di snap.
Pic Amey banyak yg smart:)




Aku nak gk spray luah perassan sikit, tapi xtau mau tulis apa n kesian kat Amey spray dia
abis plak, tu pun utk Projek Seni dia kering dibuatnya haha:)
Tiba2 ada lelaki misteri dgn suara yg mengerikan sambil bawa screwdriver. Ngeri siot!!!
Kitorang xnak mati ngan screwdriver, haha:)
Trus bla dri situ lepak rumah aku jap.

2 comments:

mia said...

fuiyoooo canteknya blog diaaaaaa

djeyamey said...

haih bukan nak cakap awal2 mau spray diam je haha.
em next week, mau buat project movie. utk comp nanti join la ;D