Friday, March 6, 2009

EXAM


Sepanjang minggu exam 2 March - 5 March inilah komen terhadap paper2 yg aku ambil. 
6 March budak IT & Account x abis paper lagi, utk bdak pure science & Vokasional sampai 
5 March je.

Bahasa Melayu - Soalan dia boleh tahan la. Rumusan dia aku tersalah dekat
pendahuluanBahagian kedua pula susah. Ini first time BM aku ada soalan yg x buat.

Sejarah -  Sejarah pun x tahula jawapan yang aku buat tu betul atau salah, kebanyakan soalan menanyakan tentang tamadun.

English - Mula2 aku ingat soalan susah, rupa2nya senang gila cuma bahagian short stories tu je 
xtau buat sebab aku x baca, haha.

Matematik - Ada page yang terlalu senang smua soalanya, ada juga page yg susah soalanya.
Untuk math aku tiru 10 soalan.

Fizik - Fizik komen aku sama macam sejarah, tapi aku banyak tinggal soalan.

Add Math - Majoriti yg mengatakan soalan add math susah. Aku tanya diorang smua cakap         susah. Dalam 10 soalan aku buat 2 je, tu pun xtau btul ke x.

Chemistry - Chemis boleh tahan la soalan dia. Time ni memang semangat aku hilang.
Aku pun x tahu kenapa. Nak tiru pun x boleh sebab semangat dh hilang.

Biology - Biology senang sikit tapi xtaula boleh score ke x. Soalan dia banyak correction
memeningkan aku je.

P.Islam - Agama pelajar Islam smua buat test kat luar. Memang pakat untuk tiru arr. Tapi ada   gak solan yg aku xbuat.

No comments: