Sunday, February 1, 2009

Penang

                    Permandangan dari E-Gate (sebelah Tesco)

First day- Gerak dari rumah pkul 7.30 sampai kat Penang dalam pkul 10 kat Tesco Penang.
                                             
                                  Tesco penang

                                          
               View ni macam dalam clip video Lagu Untukmu 
                                          
Breakfast Nasi Kandar Pelita Tesco..sementara tggu ayah aku kerja..lepak2 jap kat tesco....time kat Tesco ada satu amoi cun kat satu kedai...bnyk kali aku lalu lalang usha dia dari smua side..stiap kali aku usha mesti dia nampak....dari smua side..yg peliknya time aku dari belakng pn dia nampak aku balik....pelik2..dia ni ada mata kat belakang ke..time tu memang aku tergelak n trus x lalu depan dia dh..mali siot..check in hotel pkul 3..malam tu aku record vid..tapi sayang sebab pakai hphone je..camera rosak



                                             Masjid USM     

Hari Kedua..bangun pagi turun breakfast kat Nasi Kandar Kayu dekat ngan hotel..aku jalan kaki je..pas breakfast cadang nak lepak2 kat kompleks sebelah hotel, tgk2 lambat lagi ope hours...malas aku nak tunggu lama2..trus balik lepak hotel...pkul 12.30 grak g sembhyang jumaat kt Universiti Sains Malaysia..karya diorang bagus..aku ada baca..malam tu lepak batu feringgi ....Kt situ aku ada ternampak satu kedai yang ada jual HR, BAXX, PHD fake...cadang nak tangkap gambar fake tu..tapi kat situ tertulis strictly no picture...haha....pastu balik hotel...
                                                 Permandangan Dari Bilik.

Hari terakhir...bangun pagi breakfast..pastu check out....dalam perjalan balik singgah Taiping jap..nak beli kereta utk aku...sana murah...makan tghhari kat Nasi Kandar Taiping Sentral..lps makan jalan2 dalam situ n nampak satu baju smart..aku pun beli...time nak chow dari situ ada sekumpulan ni panggil aku dari jauh..aku wat xtau je....rasanya mesti pasal shuffle sbab aku pakai baju hr time tu..buto arr aku nak pergi kat depa..bkan tempat aku...pastu balik.


1 comment:

Ah SEng said...

bungkusan apa 2????