Sunday, February 8, 2009

Hassan pulak:)



Habis skola lepak Padang Ipoh jap, Jo ajak record vid.
Lepas tu gi jumpa meber2 kat Masjid Negeri
Kali ni time Hassan plak, dia nak prgi MRSM Taiping lepas ni.
Sebelum ni Yen & Qayyum.
Dia ajak gi Yik Foong main PS kat sana tapi pakai unifrom x boleh.
Dia (Hassan) x pakai baju skola, dia dtg skola utk medical check je.
Lepas pusing satu Yik Foong diorang ajak pergi CC.



Aku beron btul ngan org jaga kaunter cc tu.
Aku mintak pc 26, dia "full", pastu aku pun bla dari kaunter tu n
dia panggil "woi xnak main ke" dia bagi baju (diorang sediakan baju untuk yg pakai baju skola)
Main CS ngan diorang aku pakai nickname Scha.
Aku bengang btul ngan Buntong Killer (Awoi) x abis2 kena ngan dia, gampang btul.
Time aku dh abis Hassan tolong topup kan, xtau la berapa RM.
Masa aku tgk kat kaunter tu RM7 berapa ntah.
Pastu gi 7Eleven beli benda yg patut.





Pastu ada yg balik ada yg lepak Padang Ipoh.
Sembang2 kat Padang Ipoh.
Time nak bla kitorang mintak maaf kat Hassan kalau sebelum ni ada salah silap.

No comments: