Thursday, June 10, 2010

Konvoi Bukit Merah

Khamis 10 Jun 2010 - 7.30 pagi kitorang dah berkumpul kat sekolah sebelum pergi Bukit Merah, dah plan baik punya tapi ramai yang janji keling last2 6 moto je yg pergi total 8 orang.

Ni lah muka2 yang pergi termasuk ezaly tiada dalam gambar.

Banyak R&R kitorang stop sebelum sampai Bukit Merah, macam2 nak dibelinya.
Sampai2 Bukit Merah tangkap gambar & karaoke jap sambil tggu Jamalul beli tiket, total smuanya RM200.

Macam kat genting pun ada, haha :)


Masuk kat dalam waterpark tu kitorang mandi kat smua tempat & yg paling mencabar sekali naik boomerang, perghh mula2 tgk diorang main cuak gila tapi aku & Ezaly pikir2 balik kalau budak kecik boleh naik kenapa aku xleh, haha last2 naik gak mmg mencabar gila, haha :)

Ni lah Boomerang tu





Nak makan smua duit locker plak.
Pukul 5.30 siap smua sebelum balik. Aku, Awoi & Aidid pantang nampak snooker so kitorang pun main seframe n aku menang lawan diorang, kesian yg lain mendap menunggu, ayat Jamalul "jumpa plak benda haram ni(snooker)" haha rilek la Jamalul kitorang bagi ang rest dulu.
Lepas tu aku, Jamalul & Mon cadang nak tido Penang sekali tapi xde sambutan.

Santapan aku kat R&R Semanggol

Apooo niii

Berhenti makan kat R&R Semanggol jap.
Pastu smua R&R pun berhenti lepas satu, satu moto nak isi minyak, haha :)



Otw nak balik memang mencabar smua pakat nak potong lori je, haha stylo.
Sampai je Ipoh g rumah Adam anta dia balik pastu smua berpecah balik, so plan yang telah dirancang lama akhirnya sempurna yang x ikut tu rugi hampa x follow.

Sampai gak Ipoh ngan selamat akhirnya.
IPOH

No comments: