Wednesday, April 29, 2009

AZAM'S BUFDAY


Azam invite aku & member2 yang terdekat untuk pegi bufday dia, mak dia masak.
Aku sampai tepat2 waktu maghrib. Azam cakap diorang semua datang lepas pkul 8.
Disebabkan datang awal aku ajak Azam lepak rumah Syamim jap.
                                  Kumpulan Gangster??????                                              

Usha dia(Syamim) siapkan barang2 jual burger. Pastu semua dah kumpul kat rumah Syamim.
Gerak sama2 pergi rumah Azam. Pastu nampak Syahir & Qayyum kat tepi jalan.

                                   Tengah layan makanan:)

Kat tepi jalan tu ada sekolah, aku & Syahir panjat sekolah tu & practise parkour dalam tu.
Haha memang best:) Makanan kat rumah Azam sedap2 kek pun sedap hehe.
                               Zai pegang kucing yang kacau Syamim.

Syamim asyik kena kacau dengan kucing je. Lawak btul:)
Lepas dh habis makan diorang ajak pergi main pool, tapi aku x pergi aku balik.


No comments: